mandag den 2. januar 2012

Nytårskjole..

Endelig blev det mandag og alle mand er sendt ud af huset. Hvor har jeg dog set frem til i dag, så jeg kunne få noget ro herhjemme. Pigerne og Thomas har jo været hjemme hele julen, hvor jeg både har været på arbejde og holdt lidt fri. Jeg skal love for at pigerne trængte til at komme afsted i dag.  De var noget svære at få ud af dynerne til morgen. Lige indtil Caroline kom i tanke om at hun skulle i børnehave. Hvor har hun dog savnet hendes børnehave. Frederikke fortsætter et par uger endnu i Gæstehuset Freja, det er hun fint tilfreds med. Det er bare os andre, der er lidt træt af den længere tur vi skal på, for at aflevere.

Vi kom godt ind i det nye år. Vi var ved gode venner, hvor der var masser af fest, glitter og konfetti i lange baner. Pigerne klarede det rigtig godt. Frederikke var oppe til kl. 22.00 og Caroline blev tvunget i seng kl. 23.30 under stor protest.

Jeg synes, det var lidt træls at Frederikke slet ikke havde nogen kjole at få på, når nu Caroline hvade sin fine kjole hun havde fået i julegave. Så den 31 om eftermiddagen fik jeg lige kreeret en kjole til hende mens hun sov til middag. Thomas var noget forundret over, hvordan der lige kunne springe en kjole ud af symaskinen på så kort tid, men det gjorde der altså. Det er jo bare en spørgsmål om at have et let mønster og noget stof liggende. Så wupti.


Det var faktisk meningen, at ærmerne skulle have været i samme stof som resten af kjolen. Men fjolset her kom til at klippe to ens ærmer, og eftersom det var en rest, så måtte det blive noget andet.


To dejlige piger klar til at holde nytår. Kæmper stadig en kamp for at få et billed af dem hvor de begge kigger på kameraet samtidig.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...