fredag den 15. februar 2013

Et sæt blødt tøj.

Jeg er blevet ret glad for det dersens jerseystof, det åbner nogle helt nye muligheder. F.eks det at sy bluser.
 
Blusen er syet i uglestof fra Stof2000, og hvis man er hurtig er det vist stadig på tilbud. Mønstret er fra Ottobre med raglanærmer. Bukserne er i strækvelour med nogle lidt besværlige lommer.
 


 
Pigen som ellers ALDRIG går i bukser, er faktisk ret vild med disse her. Mønstret er også fra Ottobre og de er lidt smalle i det.

 
Jeg synes, stoffet har en ganske udmærket kvalitet. På billedet her er den allerede blevet vasket et par gange, så derfor ser den lidt krøllet ud.
 
 
Det her var så det eneste sted jeg måtte tage billedet. Der er INGEN fare for at mine børn en dag bliver model, for de er ikke særlig begejstret for kameraet. De vil hellere stå bagved og tage billerne.
 
 
 

8 kommentarer:

  1. Sikke et dejligt sæt!! Dejligt både at kunne sy i faste stoffer og stræk stoffer - hvis bare der var tid nok :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er skønt ikke længere at være bundet til at sy i bomuldsstoffer.

      Slet
  2. Hvor fint :) Jeg er også ret vild med jerseystofferne :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Christina. Ja der findes efterhånden super mange skønne jerseystoffer og det kan være helt svært at begrænse sig.

      Slet
  3. Hvor er det et flot sæt.
    Skøn detalje med lommer hvor man kan se blusestoffet!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak. Ja bukserne er rigtig fine, men de lommer var ærlig talt lidt svære at lave. Så de bliver muligvis skrottet en anden gang:-)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...