mandag den 29. april 2013

Stjernekjole til fødselsdagsbarnet..

I dag er Frederikke blevet hele tre år, som tiden den dog flyver afsted. Den ene dag tager hurtigt den anden. Vi har det godt og glædes meget over foråret, så vi kan komme i haven.
 
Sådan et fødsesldagsbarn skulle selvfølgelig have en fødselsdagskjole. Jeg har de sidste to måneder kun brugt stof fra lageret, for at få tyndt lidt ud i det. K.. hvor er det sygt ikke at må købe noget.
 
Kjolen her er fra Ottobre. Jeg ved ikke hvad jeg har tænkt med det grønne stof, da jeg købte det, men nu blev det til denne her kjole. Jeg er ganske tilfreds med sammensætningen, og det er Frederikke også..

 
 
 
 

 


7 kommentarer:

  1. wauw mega fed kombination af farver!!! Flot kjole og dejligt fødselsdagsbarn :-) Og nu varer det ikke så længe, før du må købe lidt mere stof :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja grøn og rød er bare mega flotte sammen. Ja mere nyt stof på hyllerne ville gøre mig meget glad:-)

      Slet
  2. Hvor er hun skøn og fin i den nye kjole!!

    SvarSlet
  3. Tillykke med hende:-) Kjolen er virkelig smuk - det dér piping giver lige det sidste.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
  4. Tak. Jeg elsker piping, som i virkelig ELSKER. Jeg kan næsten ikke sy uden...

    SvarSlet
  5. Det er en rigtig fin kjole, smart med den lave overskæring, og frækt stof ;-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...