lørdag den 16. juli 2011

Hvor er det skønt at være hjemme igen..

Vi kom hjem fra en uges ferie på Langelang i går sidst på eftermiddagen. Vi har været en uge i sommerhus med min lillebror, svigerinde og min nevø Gustav. Vi har haft en rigtig hyggelig uge. Meen hvor er det dog skønt at være hjemme igen. Thomas cyklede hjem fra Langeland, så han kom lidt senere hjem end os andre. Begge piger var mega glade for at være hjemme igen. Især Frederikke blev helt overstatisk af glæde ved synet af alt hendes legetøj. Det tog hende lige nøjagtig 10 min. at splitte hele værelset af. Med tre hårbøjler i håret og fem halskæder om halsen, strålede hun som en sol, da jeg kiggede ind til hende på værelset.

Caroline og jeg gik en tur ud i haven. Hvor er det vildt at det kan gro så meget på en uge. Ærteblomsterne er sprunget rigtigt ud nu. Solsikkerne er mega høje. Drivhuset er nærmest groet helt til.

Jeg ville egentlig have vist en masse billeder fra vores ferie, men de ligger selvfølgelig på vores anden computer. Så det bliver kun lidt billeder fra den ene dag hvor vi var en tur ved Bagenkop havn. Det var den sidste dag med rigtig godt vejr. Vi havde de tre første dage med rigtig godt vejr og de tre sidste med regnvejr.








Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...