fredag den 8. juli 2011

Studenterfest / 20 års fødselsdag.

Sikke en hyggelig aften vi havde i går med min kære familie. Mine kusine Lea holdt studenterfest / 20 årsfødselsdag ude i deres dejlige have i telt. Trods øsregnvejr hele dagen, så viste vejret sig fra sin gode side sidst på dagen. Hvor er det hyggeligt at se sådan nogle studenter, det vækker jo en masse minder om dengang mn selv blev student. Lea havde ønsket sig penge, så jeg lavede et fint kort til hende og fik sat nogle penge i en skifteramme beklædt med papir. Fik desværre ikke taget billed af rammen inden den blev pakket ind.






Tænk sig her er et billed af mig og det er nok også det første der er taget af mig siden jul. Det er sgu da for dårligt. Som regel er det mig der render og tager billeder herhjemme og som regel er disse billeder af pigerne. Vi glemmer jo helt os selv, når vi har børn.


Her et billed af Kamelen og jeg. Dejligt at være i byen uden børn.


I er simpelthen nødt til at se et billed af mine skønne kusiner. Fra venstre er det Lea, Karina, Mia og jeg. Sikke en fantastisk baggrund for et billed.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...