tirsdag den 5. juli 2011

Udbryderkongen.

Frederikke er bare blevet hurtige på de små ben. Vi skal ikke vende ryggen til mange sekunder så er hun væk. Hun er nu 14 måneder og jeg synes det er vildt så hurtig hun kommer frem. Bare vi åbner hoveddøren eller terassedøren så er hun smuttet og trapper er overhovedet ingen ændring. Begge piger har været hjemme i dag. Caroline gad ikke i børnehave, da hun fandt ud af at Frederikke og jeg var hjemme. Jeg skulle egentlig nå en masse i dag, men det må vente til i morgen. Tilgengæld så har vi været til en børnefødselsdag ved en fra Carolines børnehave her til formiddag. Frederikke var med og trods sine kun 14 måneder, så mænger hun sig bare med børnehavebørnene uden nogen problemer. Hun er blevet helt tosset med at køre på scooter.
Vi nåede også at bage pølsehorn, slå græs og ordne stakkevis af vasketøj. Så lidt nåede vi trods alt.


Frederikke på vej ned af flisegangen. Jo mere jeg siger, nej det må du ikke, jo hurtigere løber hun samtidig med at hun griner.

Senere på dagen fandt jeg hende oppe på mit skrivebord, og det er absolut et sted hun ikke skal være. Hun er kommet derop ved hjælp af skamlen fra Ikea. Heldigvis så nåede hun ikke at rode rundt i min papirstak der ligger til venstre.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...