søndag den 3. juli 2011

Endelig sommerferie.

Så er der taget hul på tre ugers sommerferie. De skal bruges herhjemme og i sommerhus på Langeland med lillebror, svigerinden og den dejlige lille nevø. Weekenden startede med en lille fejring af min fødselsdag på forskud. Jeg har ønsket mig penge i fødselsdagsgave, så jeg kan købe en ny symaskine. Jeg glæder mig så meget til at få en rigtig symaskine. Syr nemlig på en gammel billig major fra Bilka.



Fik denne her buket af mine forældre. Selvom gul normalt ikke lige er mig i buketter, så passer den ufatteligt godt til Kählervasen og den lillae dug.


Caroline startede dagen ud med at ville lave halskæde. Så det fik hun lov til. Det var sørme en god ide, for hun var da næsten beskæftiget hele formidagen. Over middag var hun en tur i haven. Da jeg kiggede ud af vinduet kunne jeg se en Caroline kun i undertøj. Nederdelen var hun ved at vaske i en spand med regnvand.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...