onsdag den 19. september 2012

Kjoleideer.

På mandag starter jeg til syning igen. Jeg glæder mig SÅ meget. Det er så super hyggeligt, at gå til syning og lære noget nyt og ikke mindst få tre timer helt for mig selv. Jeg har ikke fået syet meget det sidste lange stykke. Men ideer er der masser af. Sad her den anden dag og skulle lave indkøbsseddel, men kom til at lave dette her i stedet for på bagsiden

Det er kjoleideer til Caroline. Hvor der ikke må være lukning foran, elastik i halsen og ingen ærmer.

Der er desværre ikke så mange indlæg herfra for tiden. Kortlæseren på den kære computer er gået i stykker, og jeg synes ikke der er meget sjov ved at lave indlæg uden billeder..

Kopier endelig disse her kjoleideer hvis der er nogen du kan bruge.
Beklager jeg er en meget dårlig mønstertegner. Tegning har aldrig været min stærke side:-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...