søndag den 9. september 2012

Loppemarked og pakkeleg.

Hvor ville jeg dog bare ønske, at jeg havde så meget mere tid til alt det kreative. Ideerne står i kø i tusindvis, men der har hverken været tid eller overskud til det det sidste lange tid. Det hele er gået op i praktiske ting, børn og arbejde. Ja jeg kunne tænke mig en uges ferie på en øde ø, hvor jeg kun skulle sove, spise og læse mange krimibøger.

Selvom jeg ikke synes jeg når noget, sniger der sig alligevel en smule kreativt ind de fleste dage, det er bare sjældent at det hele når bloggen. Jeg har i august måned væren en tur på loppemarked. Hvor jeg fandt en masse fine ting. Jeg mangler dog ingen syskrin, da jeg allerede har to. Men til 20 kr. så er man da nødt til at eje det. Så Caroline har fået det til at lege med.


Jeg har også været med i pakkeleg og modtaget de fineste gaver fra Sanne og Bodil. Jeg synes det har været super hyggeligt at deltage i pakkelegen, og det er absolut ikke sidste gang det sker. Jeg er virkelig imponeret over hvor fine pakker jeg har fået, og glæde rmig rigtig meget til at få dem brugt til noget.



1 kommentar:

  1. Hej
    faldt lige over din blog, da du jo er den heldige vinder af en giveaway ;-) Tillykke med det! Glæder mig til at følge din blog fremover, for det er nogle rigtig fine ting du laver
    Bedste hilsner Emilie

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...