fredag den 11. juni 2010

Ugen der gik...

Ugerne de bare flyver afsted. Caroline har været i børnehave alle dage pånær i dag, hvor det er fredag. Jeg måtte overbevise hende om at det var weekend og at børnehaven var lukket. Hun vågnede desværre allerede kl. 6 her til morgen, men sov også kl. 20.00 i går aftes. Det kniber gevaldigt med at få sovet til middag i børnehaven, det er kun sket en gang i denne her uge. Så hun er mega træt når hun bliver hentet mellem kl. 14 og 15. Det er gået super godt i denne her uge og hun ææælsker sin børnehave. Hun springer ud af sengen hver morgen og er klar og bære trofast sin elskede madkasse i hånden hele vejen hen i børnehaven. Hun har været så beskidt de to sidste dage at alt tøjet er blevet taget på trappen inden vi går ind, hvorefter hun så er kommet i bad. Ja så var der også lige den morgen hvor hun fortalte mig at hun havde fundet mudder på vej hen i børnehaven. Da jeg vender mig om står hun med en hundelort i hånden fy føj. Heldigvis var der vådservietter i barnevognen.

Frederikke har det også godt. Var til 5 ugers undersøgelse i tirsdags. Vejer nu 5,2 kg og måler 58 cm. Lægen havde ingenting at bemærke udover at hun virkede som en meget harmonisk pige. Hendes meget grimme hormonknopper ville hun ikke gøre noget ved. Så vi håber da at de snart går væk, for kønt er det ikke. Det er ikke meget vi mærker til hende. Måske hun er gået i regnvejrshi. For hun sover det meste af dagen og hele natten. Hun kan smile nu og er meget opmærksom når vi snakker med hende.

Frederikke og jeg var lige et smut forbi Sukkerkogeriet inden vi skulle til lægen i tirsdags. Det er altid hyggeligt at besøge mit arbejde. Vi nåede også lige en lille shoppetur gennem gågaden. Selvfølgelig var der ikke lige nogen bus der passede da vi skulle hjem, så vi gik hele vejen hjem.

Onsdag var Frederikke og jeg i babybio med mødregruppen og se Sex and the city 2. Den var da meget god, men ikke en jeg kan huske om to mdr. Frederikke sagde ikke noget til at være i bio, hun sov det meste af filmen. Endnu en gang gik vi hele vejen, så jeg får gået nogle kilometer. Det kan desværre ikke ses på vægten.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...