onsdag den 18. maj 2011

Nyt stof...

Havde aftenvagt i går og har det i dag. Og har for en gangs skyld fået sendt begge pigerne afsted, så jeg har kunne få lidt tid til mig selv herhjemme. Jeg har været en tur i haven til formiddag og fjerne ukrudt i urtehaven og få slået græs. Troede faktisk at jorden ville være temmelig våd efter alt det regn der er kommet de sidste par dage, men nej. Så mangler jeg "bare" at få fjernet en masse mælkebøtter, der har været så venlige at plante sig i en masse stauder, og få hakket kanter af.

En lille buket fra haven.

Var en lille tur forbi stof og stil i går inden jeg skulle på arbejde. Jeg skulle bla. have en voksdug. Det blev den lilla med hvide prikker du kan se ovenfor. Da Kamelen så den, havde han ikke meget tilovers for den. Lilla med hvide prikker, var nok noget af det grimmeste han længe havde set.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...