mandag den 30. januar 2012

Fastelavn..

Vi er SÅ klar til fastelavn. Ja Caroline har været klar siden 1 januar og tæller ligefrem ned til den festlige dag. Fastelavnskostumet har ikke været noget problem, da hun har besluttet sig for længst. Ja helt tilbage i slutningen af september, hvor vi var på Tenerife, hvor hun fik den der prikkede flamingo kjole. Caroline kalder den dog for Cirkelinekjolen. Frederikke har været så heldig at arve Carolines gamle prinsessekjole fra Søstrene Grene. Den bragte enorm stor glæde i går aftes. Så de er da bare så klar til fastelavn og jeg slipper for at sy kostumer.



3 kommentarer:

  1. Nårh, hvor er de søde :)

    Og sikke en SKØN blog, du har dig..... Jeg glæder mig til at følge med fremover :)

    SvarSlet
  2. Tak skal du have og velkomme til.

    SvarSlet
  3. Ej Frederikke ligner min niace på en prik! Må kigge efter hver gang fordi jeg et øjeblik tror det er hende, det er vild jo :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...