fredag den 20. januar 2012

Flytning af mit kreative rod.

Jeg er ikke meget for det, men plads er ikke lige det vi har mest af. Så jeg er nødt til at flytte ud af pigernes værelse. Caroline har det sidste års tid sovet inde i soveværelset på en madras på gulvet. Det har fungeret super fint og har været bedst for alle parter. Frederikke er nemlig forfærdelig at sove sammen med, så derfor har hun haft hele værelset for sig selv om natten. Hun nærmest danser rundt i tremmesengen om natten, rejser sig op og ligger sig ned og siger mærkelige lyde. Jeg synes Caroline skal ind på værelset igen, måske jeg kan logge hende derind med en ny seng. Jeg har forelsket mig i de der halvhøje senge. Så hvis jeg flytter alt mit skrammel, så kan de sove i hver deres ende af værelset. Så nu må jeg i gang med at pakke ned. Men hvor skal alle mine fine ting så stå henne. Jeg mangler SÅ MEGET et stort hus.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...