søndag den 12. august 2012

Har gjort et kup.

Eller det synes jeg i hvert fald selv. Svigerinden min har købt flyverdragt på udsalg hos Fairtail.dk. Argh tænkte jeg, det skal jeg da også. For selvom det stadig er dejligt vejr udenfor, bliver det jo koldt lige om lidt. Det kan hurtigt blive en kæmpe udskrivning til flyverdragt, hue, handsker, vinterstøvler osv. Desværre havde de ikke flere i str. 122, men så kom jeg jo til at kigge lidt rundt derinde på deres andre udsalgsvare og fandt da lige noget til Caroline. Så for 8 stykker tøj blev det 492 kr. inklusiv porto. Det er da noget der er til at forstå, og det er i super skøn kvalitet. Det er i hvert fald ikke sidste gang jeg køber noget derfra. Jeg er i øvrigt blevet super glad for at købe børnetøj over nettet, det er så dejligt nemt at kunne sidde hjemme i stuen.

3 langærmer
1  vest
1 par leggins
2 kjoler
1 tyk fleece langærmer



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...