onsdag den 13. februar 2013

Nederdel med tyl.

Synes det er ved at blive temmelig vanskeligt at sy noget tøj til min store pige på 5½ år. Vi har i hvert fald ikke samme tøjsmag.
 
Så derfor er der blevet tilføjet både glimmer og tyl til denne her nederdel i håbet om at den så kunne bruges. Den har dog kun været på en enkel gang endnu, men håber der kommer flere. Ellers aftager lillesøster hellere end gerne.
 
Lillesøster bruger den i øvrigt også som indianertelt til sit legetøj. Den står nemlig godt pga. af tyllet inden i.
 


 

8 kommentarer:

  1. Haha, my girl is going to be 5 years old this summer and she would love that skirt, too! :) I think it is really awesome :) Even if the little ones don´t meet our grown up taste they sure have a good taste for their ages, don´t they? 5 year olds just seem to be able to wear everything and look good in it :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hi hi. Sometimes I think that my five year old daughter has a really bad taste. But choosing her own clothe makes her happy.

      Slet
  2. Smil dejligt med kreative børn ;-) jeg syntes den er rigtig sød. Ha en dejlig aften

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Louise. Ja det er dejligt når ting kan have flere funktioner:-)

      Slet
  3. Genialt med multifunktionelt tøj:-) Jeg synes den er meget smuk.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja nogle gange bliver jeg dybt imponeret over mine børns fantasi. De ser muligheder hvor vi andre nogen gange ser begrænsninger.

      Slet
  4. Hehe en nederdel, der kan stå selv! Den er flot!,

    SvarSlet
  5. Hvor det bare smart med sådan en nederdel der selv kan stå... :)
    Jeg synes den er super flot!

    Er der foer i? For ellers kradser tyllet vel...

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...