tirsdag den 14. maj 2013

Kjole med inspiration fra Mini Nümph.

Det er sjovt som projekter nogle gange kan ændre sig. Dette her stof var et impulskøb, tror ikke det kostede ret meget. Hjem kom det og siden røg det så i skammekrogen. Lige som jeg havde besluttet at det skulle blive til to par leggins, kom jeg i tanke om at jeg da lige skulle afprøve en kjole jeg havde i hovedet. Hvis det mislykkedes kunne det jo altid blive til natkjole.
 
Men ved i hvad, det blev skisme til en rigtig fin kjole. Pludselig gik det hele op i en højere enhed. Med inspiration fra en t-shirt fra Mini Nümph hvor der er en ugle på. Et t-shirt og nederdelmønster sat sammen blev den faktisk helt god.
 
Den er syet i str. 122 og stoffet er fra Stof og Stil.
 
 
 
 
 
 
 
 


4 kommentarer:

  1. Den er virkelig blevet god! Jeg kan skis'me godt forstå du er tilfreds med resultatet. Det ser datteren også ud til at være ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Mette. Det er nemlig rigtig dejligt at sy noget der falder i god jord. Så der er en kjole mere på vej i samme stil.

      Slet
  2. Åh hvor er den skøn :-) og din datter ligeså :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...