søndag den 3. november 2013

Hjælp til header og sy til din baby

Jeg vil så gerne have en ny smart header, men jeg kan da overhovedet ikke finde ud af det. Det er jo ikke meningen, at der skal stå frostgaard to steder som der gør nu. Der skal ej heller være en "mørk" firkant rundt om billedet, hvis i forstår hvad jeg mener. Hvis i lige ligger inde med nogen gode råd eller links til hvordan man laver en header, så smid endelig en kommentar. Jeg vil også have ændret teksten der handler om mig, men blogger driller. Den er ikke blevet opdateret de to sidste år. Så de der 32 år, host, er da vist lige et par dage siden.
 
Anyway. Jeg har tilmeldt mig Sy til din baby hos Anna. Ikke at jeg har en baby, men jeg har et par veninder der lige har født eller gør det meget snart. Så det vil være oplagt at lave noget til dem.
 
I første omgang er det blevet til disse her leggins i str. 86.
 

 
 
 

12 kommentarer:

  1. Det med årene skal du ikke være ked af. Jeg har været 30 de sidste tre år på min blog :-) (Har dog vist fået rettet det nu). Fine leggins.

    Kh
    Anna

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Anna. Jeg er også holdt op med at tælle årene efter jeg er fyldt 30:-)

      Kh Dorthe

      Slet
  2. Skønne leggings Dorthe...

    prøv at tjekke den blog der hedder blog fantastisk - jeg kan ikke huske om der også er header hjælp,. men der er i hvert fald mange gode fif til det med en blog ;0)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Karen. Den blog vil jeg lige prøve at tjekke ud.

      Slet
  3. Fine leggins.

    Jeg brugte denne da jeg skulle lave min header: http://liebsig.blogspot.dk/2012/06/sadan-laver-du-en-header.html
    Måske du kan finde noget der.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for svaret. Tager et kig på bloggen.

      Slet
  4. Uhh, det er en af grundene til at jeg ikke har skrevet hvor gammel jer er... Og så behøver jeg jo heller ikke hele tiden blive mindet om at jeg ikke bliver yngre.. :)

    Fine leggins. Gode detalje med de små knapper på benene.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tror også bare at jeg skriver hvilken årgang jeg er, i stedet for alder, så det ikke hele tiden skal laves om.

      Slet
  5. Har lige fikset min header :-) Du skal gemme dit header billede, så det erstatte teksten. (der er 3 valgmuligheder mener jeg). Håber det virker.
    KH Gitte

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Gitte. Jeg tror jeg kom lidt nærmere nu.

      Slet
  6. Jeg er nogenogtredive på min blog - det passer 8 år endnu:-D

    Og lækre leggins. Jeg tror nok måske, at det skal være min første opgave til overlockeren:-D

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er faktisk holdt op med at tælle efter jeg er fyldt tredive. Det betyder ikke længere så meget. Jeg synes faktisk det er fantastisk at være 34. Der er meget mere ro på nu. Jeg mangler bare lige at eje mit eje hus.

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...