fredag den 8. oktober 2010

I sidste uge købte jeg en bakke flødeboller, da jeg var blevet lækkersulten. Caroline ville selvfølgelig gerne have en da jeg kom hjem. Jeg sagde at hun gerne måtte tage en, og så gik jeg lige ud i køkkenet imens. Da jeg kommer tilbage har hun næsten taget en bid af dem allesammen, og Thomas har ingen gang set hende gøre det. Selvom han endda sad i sofaen.....
Frederikke sidder rigtig godt i stolen fra Ikea. Hun skal bare polstres rigtig godt til.


Caroline har holdt fri fra børnehave i dag, da jeg synes at hun skal have en fridag en gang i mellem, når nu jeg er hjemme. Men hun blev godt nok sur, da hun fandt ud af at hun ikke skulle afsted. Til gengæld tog vi bussen op på biblioteket sammen med Vivi og hendes to piger (fra Frederikkes mødregruppe). Det var super hyggeligt. Vi havde madpakker med.


I går var Frederikke og jeg i Grønnemose og besøge Ditte ( Carolines mødregruppe ). Vi kom lige lidt sent hjem. Så Sandra og Caroline måtte vente omme i haven, da jeg ikke lige havde lagt nogen nøgle ud. Caroline elsker når det er Sandra der henter hende. Det måtte hun gerne gøre hver dag, hvis det stod til Caroline.


Jeg er kronisk træt for tiden. Frederikke hun driver mig simpelthen til vanvid med hendes natteroderi. Hun begynder allerede kl 23 med at rode rundt efter sutten. Hun sparker hele tiden sin dyne af og ligger og hiver i hendes strømper. Den anden dag var hun lige ved at trille helt ud af sengen, fordi hun så gerne vil om på maven.. Og så har hun fået en rigtig irriterende vane med at lave pølser om natten.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...