fredag den 7. januar 2011

Fredagshygge...

Dejligt at det er fredag efter en travl uge. Begge pigerne holder tiltrængt fri i dag. Vi har bare hygget med modellervoks, som vi selv har lavet i går. Det er ret simpelt og billigt. Caroline elsker at sidde med fingrene nede i leret og lave lagkager og spøgelser. Hun måtte dog lige en tur i badekaret til formiddag, da en stor klat ler endte i håret..

Frederikke er startet i dagpleje i onsdags. Jeg var med første dag. I går var hun selv afsted i tre timer. Det gik uden nogen problemer overhovedet. Jeg glæder mig til næste uge, så jeg kan få noget tid alene herhjemme og forhåbentligt få lavet en masse. Frederikke har i øvrigt sovet på værelset i nat uden nogen store problemer. Jeg troede at jeg skulle rende 117 gange, men det blev kun til en.

Her rodder lidt på bloggen, men det er fordi jeg er ved at finde det helt rigtig design... og det tager altså noget tid og en masse justering:-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...