fredag den 3. juni 2011

Kræmmermarked under Lillebæltsbroen.

Der er altid kræmmermarked under den nye Lillebæltsbro i forbindelse med Kristi Himmelfart. Jeg havde besluttet mig for at jeg ville derned alene, så jeg bedre kunne gå og kigge på det jeg havde lyst til. Så kunne mine forældre passe pigerne imens, de bor ikke så langt derfra. Det endte dog med at jeg tog Caroline med, da jeg tænkte det kunne være hyggeligt. Det var det skam også, men hun havde ikke helt tålmodighed til at jeg skulle nærstudere en masse "skrammel". Hun havde enormt travlt med hoppeborgen og alt mulig andet.


Altid hyggeligt med et gensyn af broerne, især når nu man kommer fra Middelfart. Håber på godt vejr næste weekend, hvor vi skal til Rock Under Broen.


Caroline var nede at kaste et par sten i vandet. Hun fik en Hello Kittyballon med gas i. Den blev bundet godt fast om hånden, og hun fik strenge instrukser på, at hvis hun ikke holdt godt fast så fløj den til vejrs. Det gik fint hele dagen i går med den. Men i dag kom hun hylende ind ud fra haven, totalt opløst i gråd. Den kære ballon var fløjet til vejrs.


Caroline en tur i flyvemaskinen.


Denne Bjørn Wiinblad vase kom med hjem og en masse kantbånd.


Fandt denne her kjole til 20 kr. Den er desværre str. 34, så det bliver ikke lige mig der klemmes ned i den. Msåke den kan syes om til en kjole eller andet til en af pigerne. Er i hvert fald vild med stoffet.


Fredrikke er helt forelsket i disse halskæder der også blev købt til marked. Hun begyndte at gå for ca. 14 dage siden 12½ mdr. gammel. Det går godt nok stærkt med at komme fremad og balancen bliver bedre dag for dag.


Dagen i går sluttede hjemme på mine forældres terrasse med aftensmad sammen med min lillebror, svigerinde og nevø. Skønt at kunne sidde udenfor og spise aftensmad. Dagen i dag er gået med lidt rengørring, handlen og lidt havearbejde. Det var så slut på tre dages fri, så er det på arbejde de to næste dage. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...