mandag den 8. august 2011

En REMA-ugle

Jeg er godt nok træt i dag. Det er lidt hårdt med tre aftenvagter i træk henover weekenden. Mest fordi jeg ikke får sovet nok, og pigerne har endda været rigtig dygtige til at sove til kl. 8 både lørdag og søndag. Sådan en weekend flyver bare afsted, men så er det dejligt at jeg altid har fri om mandagen til at restituere. Begge pigerne er sendt afsted i dag, så jeg er helt alene hjemme..SKØNT. Har dog været ude at handle. Vi elsker her i huset at handle i REMA og vi er så heldige, at der sidste år blev bygget en 300 meter fra hvor vi bor. Som regel husker vi altid selv at tage indkøbsnet med, men her den anden dag havde jeg glemt det. Og tænk sig der var en rigtig fin ugle på deres poser. Denne ugle er nu tegnet over på papir og hængt på døren indtil pigernes værelse.




2 kommentarer:

  1. Hej Dorthe, hvor er den fin, men den mangler da et lille næb?

    SvarSlet
  2. Guud ja, det har jeg da glemt.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...