mandag den 1. august 2011

Endelig færdig.

Det er flere måneder siden at denne her kjole blev klippet. Jeg har simpelthen ikke kunne bestemme mig for om den skulle have lommer på eller ej eller hvilken farve kantbåndet skulle være. Så den har bare ligget og ligget. Men nu er den endelig blevet færdig og uden lommer. Og så passede det jo lige med at Caroline kunne have den på i går til hendes fødselsdag.

Er i øvrigt blevet fuldstændig tosset med at lave billedcollager i picnik . Endelig et billedredigeringsprogram jeg kan finde ud af.


1 kommentar:

  1. Det er altså en rigtig fin kjole du har syet, og jeg syntes du har valgt rigtig med at undlade lommer. Jeg skal altså også se om jeg kan finde ud af det picnik, er vildt misundelig på alle de fine billedopsætning og runde hjørner man ser rundt om i blogland

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...