tirsdag den 29. maj 2012

Elefantkjole.

Jeg er virkelig gået all in på de røde og lyserøde farver. Pigerne bestemmer farven på det der skal syes og så bestemmer jeg mønstret. Jeg gider nemmelig ikke at sy noget tøj de alligevel ikke gider at bruge og det er bare pigerfarverne der hitter lige pt. Frederikke var til 2 års undersøgelse i fredags og den eneste farve hun med sikkerhed viste hvad var for en var den lyserøde.

Vi var til barnedåb i søndags vor den lille fætter blev døbt. Begge pigerne havde deres kjoler på og var meget stolte.


Den har tern på bagsiden, da jeg ikke havde nok til en hel kjole.


 


Jeg prøvede at fange et par billeder af pigerne i haven i deres kjoler, mens de kiggede på de små grønne jordbær.





9 kommentarer:

  1. Svar
    1. Takker. Det er dejligt med sådan to tøser.

      Slet
  2. Super søde kjoler... ha en dejlig aften ;-)

    SvarSlet
  3. Tak, nu må jeg også snart sy noget andet end kjoler.

    SvarSlet
  4. Årh hvor ser de dejlige ud i deres fine kjoler :o)

    SvarSlet
  5. Hvor er de dejlige!
    Både pigerne og kjolerne :).
    maj

    SvarSlet
  6. Sød kjole- det gør ikke noget den ikke er ens foran og bagpå, når farverne harmonerer sådan. Jeg har også en lille Frederikke som bliver 3 i slutningen af august. Knus Heidi

    SvarSlet
  7. Super fine kjoler, og en sød detalje at forside og bagside ikke er ens ;)

    SvarSlet
  8. Ej hvor de altså fine...
    - måske man skulle prøve at få en pige så hun kunne pyntes :)
    Endelig kom jeg på posthuset og har hentet din fine fine GiveAway.
    TAk - føler mig meget heldig!

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...