onsdag den 14. november 2012

Øv de er for små....

Det var lige godt pokkers. Så bruger jeg kostbar tid på at sy et par bukser til Frederikke, og så bliver de for små. Har ellers lige brugt samme mønster som foregående bukser. Men jeg glemte måske lige at der er forskel på hvilke stoffer der bliver brugt. Disse her er jo syet i faste stoffer og så har jeg jo været så smart at komme dejlig tykt bomuldsfoer i.
 
 
Skal så meget snart have en nyt kamera. Bukserne har allerede været to ture i vaskemaskinen, derfor de ser lidt krøllede ud.

3 kommentarer:

  1. Ej hvor er det ærgerligt...øv, du må finde en velvillig aftager så bukserne får en god ejermand der vil påskønne dem :)

    SvarSlet
  2. Øv sikke en skam. Jeg måler mine børn ca. hver 3 måned så jeg altid er opdateret med deres mål. De tager jo ind imellem nogle store ryk. Og jeg kan faktisk fortælle jeg endnu ikke har oplevet at jeg ikke skulle rette på tallene.

    Måske du kan forlænge bukserne i benet hvis du har mere stof tilbage?

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...