lørdag den 29. december 2012

Tæppe med bambi og babuska.

Endnu et tæppe bare fordi jeg kan og fordi det er dejlig nemt og hyggeligt at sy tæpper. Det er både syet af nye og gamle stoffer. Jeg er ikke den store fan af retro stoffer, men til tæpper synes jeg de er rigtig fine. Eller som lommer eller små detaljer på tøj er det også ok. Jeg håber og tror på, at der skal syes rigtig mange tæpper her i 2013, så alle stofresterne kan blive brugt.
 
Tæppet er ikke så stort ca. 80x60. Der er grå jersey på bagsiden.
 
 

 

5 kommentarer:

  1. Hvor er det sødt. Lækre farver og fine prints. Jeg tror også jeg snart skal sy et mere.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak. Ja det er sjovt at sy tæpper, da der er så uendelig mange muligheder for farvesammensætninger.

      Slet
  2. Rigtig fint tæppe - jeg kan godt følge din tanke omkring retrostoffer. Jeg læste lige din "om mig" tekst - det var næsten som at læse om sig selv, vi har i hvert fald lignende prioritering i interesserne. :)

    SvarSlet
  3. Takker. Det er da sjovt at teksten også lige passer på dig.

    SvarSlet
  4. Jeg ønsker dig og dine kære et rigtig godt nytår.
    Håber i kommer godt ind i det nye år!
    Kh Sabrina

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...