fredag den 4. januar 2013

En ommer.

Efter at have syet et sæt der var for småt til min nevø, fik jeg syet et nyt et. Bukserne blev næsten magen til de første, bare lidt længere i benene. Blusen blev med hvaler fra Stof og Stil. Ved ikke om de stadig har stoffet, for det er nok et år siden jeg købte det. Tøjet er afprøvet og passer fint. 

Hvor er det skønt at sy tøj i nogle andre farver end jeg plejer. Er blevet temmelig træt af alt det lyserøde og røde. Måske der er nogle derude der vil bytte nogle drengestofrester mod nogle tøsefarvede stoffer. Bare små stykker til f.eks. lommer og applikationer. 



2 kommentarer:

  1. Hvor ser det sejt ud... Jeg syr primært også pigetøj, så jeg har ikke noget at bytte med;0)
    Kh Eline

    SvarSlet
  2. Hvor er det bare flot :)
    Er helt vild med hvalerne, måske jeg skal prøve og kigge efter det når jeg skal en tur i stof & stil i dag!
    Kh Sabrina

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...